03 February 2011

Hati gadis ♥



Ini kalau perempuan tengok boleh bikin menangis meraung-raung. Shuuuuuuuuuuuwit! 







Da lama vklip ni kan? Masa i belajar kat sekolah dulu lagi. Perempuan dalam vklip ni sumpah comel. Damn.

Masa i mula-mula jumpa vklip ni..memang layan juga. Khusyuk aja tengok dari mula sampai habis, sedar-sedar tengok ada air kat atas tangan i. Celaka. Gebu betul hati i.

Sekarang?

Alah..tengok banyak kali pun sudah tak rasa apa dah..





Eh eh...air apa kat pipi nih? eh eh..

5 comments:

  1. lisa tu sebanarnya bekas awek gua..macam mana bleh terlepas kat lu

    ReplyDelete
  2. @IMANSHAHeh eh..yeke? dia cakap kat gua yg dia tak puas dgn lu.. hihi

    ReplyDelete

terangsang?