30 March 2009

The End Has No End

ARGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



X de pe yg bley aku wat da..biarkan sahaja.


result for sem 2 yg lepas agak memuaskan hati.tapi,CGPA mnghancurkan abis.shit!

last sem da abis struggle-guling aku study..last2 x kesampaian.sedih,sedih,sedih dan sedih.2 je yang aku rase hari ini..hilang sume mood..






biarkan sahaja.let it go..banyak lagi yang nak kene buat pasni..still de harapan lagi dude.anyway.x payah sedih2 lagi.x best la hidup camni kan2.past is past.
thanx ruzica coz sudi temankan aku disaat sedih pilu aku tengah hari tadi..kau banyak tolong aku b4 dis..


"sayang kau lebey ar camni."huhu


Puan Su pun at least bagi cket support walaupun x seberapa la sangat..so,dapat la aku predict pe yang kene hadapi after this..walaupun pahit untuk didengar...tapi itu sume realiti..senangkan.aku de cakap thanx kat dye.coz dye da banyak-banyak sangat-sangat tolong..termasuklah lecturers yang lain.


kawan-kawan lain sume dapat result yang bagus..seronok tengok wajah ceria masing-masing.tahniah buat kalian! korang pun da banyak study kan..so dapatlah.


hey! aku kene fikir da positive things pasni..juz wat plan n study macam yang aku wat last sem..kene lebey cket ar..still de hope lagi.yeah!



tapikan..

dye tadi ingatkan aku balik pasal honeydew..aduhai.da la loser..kene minum honeydew lak tuh..terpakse la.janji tetap janji..suke la kau kan2..erm,aku kene trainin minum..haha



sekarang masa untuk pandang ke depan.


bip bip.go! go! go! f a y a r d bertukar!!!

No comments:

Post a Comment

terangsang?