30 May 2009

30 May 2009

30 May 2009 ; 12.00 am


'fayard!!! cepat turun..kalu x lagi teruk.cepatttttt!!!'

kedengaran orang memanggil nama di bawah.
takut,risau perasaan yang bermain di benak fikiran dan hati.

'aku x nak turun..'

getus perasaan ketakutanku.

last2 aku turun juga..nnti dyorang mengamuk pula.terpakse..smpai di tangga hazwan segera menyarungkan helmet.huh.dye cakap demi menjaga keselamatan..pergh,mesti hardcore dyorang wat kat aku malam nie..menyesal lak bile teringat birthday dyorang yang lepas2.aku join skali..mawi,munzir,tempang,boyak,peter,halim(curah air ceket jew).

daus cakap dye da beli telur 1 papan.itu satu ugutan.sungguh menyeramkan..aduhai naseb.smpai kat depan pintu umah.aku tengok ramai yang da kumpul.bapak.zul,hanis,boyak,komang,daus,hazwan,arip, dan ramai lagi.ustaz pon join sekali.ceyh,seronok la kau ye..semua da pegang 1 biji telur.habislah..

aku memberanikan diri.keluar cket je dyorang da baling..pas2 simbah air tong sampah dan sabun..tergolek-golek aku di lantai.tiada siapa yang sudi menolong.start dari situ bermulanya kekejaman mereka.

badan aku dihujani telur-telur ayam yang direjam oleh mereka dari jarak dekat.ciput baling x nak macam main kriket lak.aku hanya mampu berdoa semoga nyawaku tidak melayang..naseb baik pakai helmet motor yang wan bagi kat aku tadi..

seriously.sakit..aku hanya mampu bertahan.sempat gak ambik telur yang x pecah lagi dan baling kearah perut elias.haha.berbekas merah perut dye.sori bro..

da abis telur,function diteruskan..minyak masak dan tepung dicurahkan tanpa belas kasihan dan tiada sifat kemanusiaan..aku x larat nak bangun.de brape kali try merangkak msuk umah balik..dyorang gi tarik balik keluar..

'cepatlah abis..aku da x larat menahan kesakitan'

akhirnya..habis.dyorang semua gelak sahaja..x nak cam happy gila tengok aku diperlakukan sebegitu sekali..kejam.last2 aku gak kene bersihkan umah yang penuh berbau telur ayam.

abis tuh,terus tidur..x larat.hurm..

terima kaseh kepada semua rakan2 yang meraikan.haha..dendam maseh belum terbalas..tunggu sahaja dan lihat.ingat tuh!!

No comments:

Post a Comment

terangsang?