10 May 2009

Tentang Seseorang : Dia

aku suka dia

aku suka dia

dan aku suka dia

sebab apa aku suka akan dia? sebab..

dia cantik.erm,memang cantik.sungguh.

muka dia nampak 'natural' .wah!

aku tak suka perempuan yang pakai lipstik.

sebab apa? entah lah...

aku suka dia

dia baik,baik dan sungguh baik.sumpah!

dia juga tak banyak cakap.pendiam.

tak 'pot pet pot pet'.

tak macam perempuan lain.benci, banyak mulut.huh

aku suka dia

dia hot babeh.huhu.betul.tak tipu. :P

aku suka tengok dia.tak kira kat mana-mana.

tapi asyik kantoi je..hurm,wat bodoh sahaja lah.malu seyh..

aku suka dia

mata dia cantik.bibir dia cantik.jari -jari tangan pun cantik.

aduh,smpai begitu sekali.fayard2..teruk.

dia garang...erm,garang kah?


aaa a'ah.dia garang.

tapi dia belum pukul orang.huhu

seronok bila ada dia.seronok betul.

tapi...

entah.biarlah.


aku suka dia.

ARGHHH! aku dah jadi G I L A.



* Maaf.Ini pertama kali fayard suka seorang perempuan..jadi dia hilang pedoman dan jadi seperti budak cacat buat sementara.huhu >.<

No comments:

Post a Comment

terangsang?