03 July 2009

Fayard macam Perempuan

tick. tick. tick.


"faayyyaaaaaarrrrddddddd!!! bngun! da pukul brape nie hah!! x kan x reti nak bngun lagi ke haahh???"

"alaa..ma..baru pukul 12 kan..awal lagi kan.."

satu bantal melayang kearah ku.ku tangkap dengan kemas dan mendakapnya penuh erat..sedapnye bantal nie.terima kaseh mak.


music : what goes around comes around.by Alesana
mood : screamo-monyet
cuaca hari ini : suam-suam kuku
hamster ? : tengah tidur nyenyak.pemalas.

ari nie mak x gi sekolah awal2 pagi macam selalu.kejut bangun pagi macam..ntah x tau.haha
at least kejut la dengan penuh kaseh dan sayang.macam;

"SAYANG...bangun la..da tengah hari nie tau..x elok bangun lmbat2..bngun eyh.kalu x nak bangun smpai petang pon x pe.."

baru la best kan..

erm,sumpah bosan duk kat umah afta abis pre-med nih.shit..kawan2 yang da kat umah sume da smbung msuk u..tinggal berape kerat je.

tido,main game,online,tengok tv,makan,buang air,mandikan hamster,cat pagar umah,buli kucing mak(mereka nakal).

ramai sruh aku on ym..tapi aku x suke ber-ym nie.sorry..ye la,cnfirm kne duk kat depan pc tuh.bek msg je..sambil tuh bley mkn,tengok tv,main,masuk tandas,or ape2 je la.. tanpa di - BUZZ.sungguh menyampah bile ku dengar bunyi itu.haha.itu ape yang aku rasa..hmm..

kalu 2 weeks camni.jadi gile..tapi,plan afta kem btn suda ku rancang dengan penuh teliti..yaaa..jumpe schoolmate,cikgu kat sekolah,gig,hantar rombongan meminang ke seremban,menjelajah dari utara ke selatan (kawan se-kolej),dan x dilupai..kambing yang jahat.


bangun tido je..teringat kat dye. Saya Rindu Awak! seriously.tudung baru dye chantek.
;)




at least wat masa sekarang,de masa bersama family..seronok juga ada mereka..aku jadi teman mendengar adik aku membaca buku cerita nya..Galdilocks & The Three Bears..hampir ku hafal buku itu.huhu.

cuak dan gelisah..result exam,seleksi test..takut x dpt fly je nnti.erm,biarlah.aku da wat yang terbaik.

besok,gig.suda lame rasenyer tidak ke majlis keramaian sebegitu.huhu.aku akan menikmati cuti ini dengan penuh bahgia.hope so..


notakaki: baru x sampai seminggu..da x thn. "fayard..kau memang macam perempuan".