09 September 2009

ini semua "T" lah punya fasal

blur blur blur

mata baru sahaja dipejam rapat-rapat tadi.terkedip-kedip rasanya.sudah tidak larat lagi.
"ah,apa yang aku nak buat sekarang??"

kelas tutorial tadi.gampang banget seyh.bukan sesukar yang disangka.lantas,boleh pulang awal buat hari ini.berbeda dengan kelas yang lain.balik lambat.padan muka kalian!
kau senang la..duduk dalam kelas macam orang bodoh.terpinga-pinga.yang kau tahu cuma angguk-angguk,geleng-geleng,betul betul betul.itu sahaja.bukan banyak berbicara pun bersama teman-teman.boleh la kan??

aku bukan apa.cuma x biasa lagi.nnti lama-lama bolehla.bercakap dengan lantang dan petah sekali.mungkin?

kasus hari ini:

seorang anak tunggal, "T",berumur 3 tahun,selalu datang ke tempat praktek dokter dengan keluhan lemah,lesu,dan tidak bergerak lincah seprti anak lainnya.keluhan itu dialaminya sejak kecil lagi,orang tua "T" khawatir akan perkembangan anakya.ibu "T" juga mengeluh tentang selera makan "T" yang tidak ada,sehingga asupan makanannya sangat kurang,akibatnya badan "T" semakin lama semakin kurus.

apa yang sedang terjadi pada "T"?



aku pun da blank.shit.asal kasus dia bagi umum sangat.macam -macam boleh diperdebatkan.apa-apa aja lah.


learning issue yang aku harus selesaikan hari ini tentang penyakit yang terpaut pada kromosom.nah! rasakan kau fayard,kau ingat senang-senang duduk bergoyang kaki tadi dalam tutorial.padan muka.apa lagi? buat lah kerja itu sekarang.kau ingat sikit.banyak bodoh.


segera meng-google.cari info apa yang patut.besok suda kene tunjuk pada tutorialmate yang lain.sungguh malas.sumpah!

"fuck la..sal lak aku yang kene wat keje nie lak..bodohbodohbodohbodoh.."


hari ini aku terlalu banyak menyumpah seranah.tidak elok begini fayard.



kepalanota; 5 menet kemudian,fayard terus naek ke atas katil.mahu mimpikan kekasih kesayangan nya itu.:P



No comments:

Post a Comment

terangsang?