19 September 2009

Jiwang

mata da penat bermain game..bukan brick game masa aku maen kat tadika dulu.sampai level 50 aku khatam.siap bet dengan kawan siapa habis game dulu.dapat ding dang ataupun tora yang de mainan bodoh dalam tuh.call of duty 4.pergh,nama game cam da gempak kan.

baru beli dvd game nie kat mall.mahal.tapi standard indon lah.duit,duit,duit.ganyang indon.haha.tapi x sampai maen bnde alah ini.da x larat,bukan bosan.best..cuma ntah lah.


aaaa nak tengok cerita korea la malam nie.cerita yang baru aku amik dari senior.dia perempuan.banyak juga cerita2 cmni.amik x bgtau dye pon.ngat nak amik nota2 yang dye yang lepas.hurm..nak berjaya kena la pandai2 cari ilmu sendiri.ceyh podah,aku poyo.

start movie!

lampu bilik aku padam,baru nmpak cam dalam panggung.haha.last2 wat mata aku sakit sahaja.sengal lah kau fayard.

30 mins - aku maseh okay.khusyuk.


70 mins - okay lagi.


90 mins - aku mula menghayati jalan cerita.waaa~ sungguh indah sekali ya.bibit percintaan mereka.kalau la aku jadi watak tuh...aaahh


95 mins - aku mula berangan-angan.macam korang berangan nak kawin.macam itu la.mula terawang - awang.


100 mins - shit.babak sedih lak.aku memang x suke. "kenape bnde nie jadi kat dyorg?" dunia ni x adil.


120 mins - perasaan aku tersentuh.sensitif la konon.semakin menghayati.terase macam nak keluar air mata.


130 mins - aku da x tahan.aku tahan air mata. janganlah keluar!! lelaki mane bley menangis.itu apa yang atuk aku ckp.selamat hari raya ye atuk. :)


135 mins - cherita tamat.mata aku da merah.haha.eyh2,fayard menangis la~ fayard pondan! fayard pondan! .dulu kecik2 kawan2 ckp cam2 kalu aku menangis jatuh basikal masa berlumba dgn dyorg.


jam da pukul 5.30 am.nmpaknya aku x tido la malam nie.da pagi.terus semayang subuh.nak tido,aku gelak sorang2.aah! bodoh nyer,sal aku nak menangis tngok cerita korea tadi.cis,wat malu je.2 la kau,feeling sangat.ala -ala romeo pula.percintaan.haha.aku bukan romantik,aku patriotik.
moral cerita korea itu

"kau kene sayang seseorang yang benar-benar menyayangi kau.jagalah pasangan masing-masing dengan sebaek-baeknya.seseorang tukang kayu yang sebenar,ialah seorang yang boley membina sebuah rumah di dalam hati dan perasaan nya untuk seseorang.walau ape pun terjadi,kau kene harung bersama.itulah cinta."

wah! kau fayard.hebat!


akuterasetersentuh; cerita ade kena mengena dengan tukang kayu.naseb kau la tukang kayu.


No comments:

Post a Comment

terangsang?