26 June 2009

Catitan Diari Akhir Kolej

kini..

*tiada lagi naik bus pagi2.macam ke sekolah

*tiada lagi perlian Mr Banoo.

*tiada lagi bermain bola bersama rakan-rakan setiap petang.mungkin petang ini kali terakhir.

*tiada lagi jeritan ; "FAYARD! chop tempat aku sekali!"(dalam bus)

*tiada lagi untuk ku renung dan menatap wajahnya di library.hee~

*rakan-rakan tutorial.kolej yang sememangnya membosankan.

*surau yang menjadi tempat melempiaskan nafsu tidur.

*kini tiada lagi 'pak cik yang x pernah duduk kat asrama' itu.serabut sahaja.


akhirnya..

final exam habis.ooo yeaahh!! seperti terase berada di awang-awangan..waaaa..bestnyer.erm,bile fikir balik kejap je kan..pejam-celik-pejam-celik.dan terus terpejam.haha.itu semasa di audi mendengar lecture anatomy puan su.

selalunya,petang2 camni aku sudah terbuai didalam pelayaran mimpi yang indah.tengah hujan pula tu.tapi,tidak rase ngantuk langsung.mungkin agak terase teruja..suda BEBAS.cuma sekarang menanti destinasi seterusnya.

tak boleh seronok sangat sekarang.huh.peduli ape aku.

"hah! nie da abis da,jangan nak hu-ha-hu-ha sangat..jaga diri itu elok-elok" kata mak aku.

"alaa..lepak la mama,hidup mestilah ape? kita enjoy!!..kita ape mama? kita enjoy!!" nak je cakap macam 2 balik.tapi kalu nak penampar dengan mak.try la cakap.

pasni aku mesti rindu dengan semua housemate aku..afiq,zul dan tempang.terima kaseh semua.
rase cam bosan lak pas exam nie..mungkin aku pulang ke kampung.pagi2 pergi ikut datuk aku pergi kebun.memancing.bagi makan kambing.pas2 kambing tu pulak makan baju aku.bodoh nyer kambing.tiada orang di rumah.cuma tinggal kucing mak je.dye pon membosankan juga.haha

hey starian!,mungkin pasni kita boley berjumpa.lame x jumpe korang..clubbin'? oo yeah babeh.tengok dulu.haha.

hurm..aku akan ingat kenangan kat sini yang ter-sungguh amat menyeronokkan la sangat..ade la sikit.

coming soon..;




NEXT CABARET!!

'A Night To Remember..'

PARK AVENUE HOTEL,SG. PETANI
28th JUNE 2009.
8 p.m till END



notakaki; bye-bye abang dan pak cik driver bus UNIC.

No comments:

Post a Comment

terangsang?