06 June 2009

GEMBIRA

berkata-kata didalam hati dan kotak fikiran..

dis week banyak bende yang gembira berlaku.sedih? boleh dikatakan tiada.sebab..ada la..


Hussine & Amine.
akhirnya..tikus aku dah de nama.mereka mesti suka..agak lama mereka tiada nama.sejak 8 bulan yang lalu.beli kat petshop di kailan..dis week pon aku 1st time mandikan dyorang..sebab dyorang berbau busuk.eeeiii.so aku mandikan la..terhibur melihat mereka berenang-renang.haha..sebab ape hussine & amine? erm,macam best je..2 pun 'dia' bagi name bagi tikus aku..aku pakse 'dia'.

"cepatlah..xkan hussine je.nme lain??"

haha.dalam bab2 memberi nama kepada bende2 lain.aku memang lemah.x de idea langsung..hussein aku tukar jadi hussine.coz hussein tuh name cam islamic je.huhu.amine berkaitan dengan chapter di dalam organic chemistry sem ini.anyway,aku suke dengan name baru tikus aku..maybe nanti aku panggil dyorang;

"HUSSINE!! AMINE!! cepat tido!! da malam nie!"

nmpak cam bahagia je kan,haha.thanx kat 'dia' coz cadangkan nama hussine & amine ini. :)


Hatiku gembira sekali.Sungguh.
hurm..sejak2 akhir ini..tidur malam x lena.teringatkan dia..tapi mandi basah,makan confirm kenyang.gembira melihat dia senyum dan tertawa bersama.mata dan bibir dia cantik.satu hari 2,di dalam bus aku merenung muka dia.(she is so lovely).agak lama.barangkali dia perasan aku berbuat begitu.biarlah.berharap dengan penuh sabar.sekarang focus on study dulu.huhu.tapi ceket2 xpe kan..erm,ya.x pe kot..huhu.tapi jangan x ingat dunia langsung. :P

"kalu mak tahu nie..abis dye marah.biarlah.hehe" kata fayard sendirian.

Jerawat?
wtf. S E D I H .aku paling benci jerawat..membuat diriku begitu tak selesa.haha.ceyh.cam geli jek..maybe sekarang hormon aku x stable kot.sebab ape? biarlah rahsia~.fayard sahaja yang tahu..

"syhh! shhh! gi la main jauh2 sane.. (jerawat) "

Aku sudah tua.
last week birthday aku.hoho.best gler..thanx kepada mak dan sume kawan2 yang wish.sayang korang..
lagi 1,aku dpat birthday card..bukan yang bese2 jual kat kedai tuh tau.handmade lor...seriously,nie 1st time dapat card yang wat sendiri.suke2! erm,selalu aku wat card bagi kat orang je..terharu seyh.haha



semoga hari-hari yang berikutnya,
meng-gembira-kan aku lagi..dengan penuh harapan. :)))

No comments:

Post a Comment

terangsang?