30 April 2009

Keliwon ; Hantu Pocong


sekarang cuma tinggal aku,ajis,idham aka ah chong dan hazrin bonggo.
semua da balik umah masing-masing coz besok cuti.
xde pe plan lagi nak wat malam nie..agak bosan.so lepak kat umah chong.( coz de internet,laju pula tu ) huhu..




" weyh..malam nie ade cite hantu.keliwon kat tv3..cam best"


" hantu pe?"


" pocong.kot kalu x silap."


"huuuuuu~"



pukul 9.30 pm sume da de kat umah ramzi..ade tv.hehe..dye nyer starting cite hantu tuh.mak aii,seram..berasap-asap.x sampai setengah jam cam2.pergh.aku x berani tengok.ajis pun da tutup muke pakai kain.dis time nyer cite hantu barulah real.
selepas abis cerita tersebut:
1.aku x berani nak nek rumah sorang-sorang coz takde orang time tuh.sume housemate da balik.takut.
2." chong,pinjam rm1o bley.nak beli burger.nnti besok pagi-pagi before aku balik,aku bayar kay.." sebab x berani nak naik rumah ambik wallet.
3.bantal n selimut da bawak siap2 gi rumah chong before tengok cite hantu tuh.x berani tidur keseorangan.afiq? :(
4.maseh terbayang -bayang hantu pocong tersebut.aduhai..
konklusi-nya :ini semua silap hantu tu la..ish

No comments:

Post a Comment

terangsang?