07 June 2010

KEMBALI (ala-ala Butterfingers)





Hello! hello! hello! you all semua sihat? baguslah kalau hidup lagi. I? alhamdulillah..i sihat je nyahh. Rindu gila tau kat you all noookkksss. ahakz! 

Aahh!, sudah lah, aku tak sanggup lagi mahu beremosi seperti mak nyah. Apa barang lelaki kacak, bergaya, keras, dan damn hot macam aku jadi seperti sotong. Hilanglah nanti kejantanan dan boleh buat turun saham. Sia-sia aja selama ini minum air tongkat ali power root 9 dalam 1 dan habis berbotol-botol minyak lintah buat urut-urut. Ye tak? Eeuuww..geli okayy, tak kuasa. Eh cilaka, asal jadi balik nih. Damn.

Oh ya, maaflah baru dapat peluang bersiaran setelah lama menyepikan diri. Bukan apa, kau orang pun tahu. Makin lama hidup makin sibuk lah katakan. Baru habis final exam, itupun aku jawab ikut apa ilmu yang penuh di dada, bukan di atas kertas dalam kocek baju. Tak main lah toyol-toyol. Itu kau, aku tahu, Kan?

Kini blog berwajah baru, kaler biru-biru jambu gituu. Aauuuww. Elemen yang diterapkan lebih kepada mesra pembaca. Sebelum ni, ramai gadis-gadis komplen;

" Kenapa blog you takda tempat nak chat-chat?"

" Hey..tukarlah gambar you tuh, nanti letak gambar yang hensem sikit okay?"

" Kaler blog you ni kan, gelap semacam aja. You ni suka hitam? Budak emo eyh?"

Okayy finee. Sekarang aku buat perubahan, tiada lagi hitam-hitam gelap macam kesukaan budak aliran mazhab emo. Sungguh kurang ajar sekali. Ada patut dia cakap macam tu? Pundek betul. Aku ni budak surau okay. Sudah jelas? *marah betul nampak bang..* 

Hmm apa lagi ya. Ooh.. kalau kau perasan, kat tepi tuh sudah ada kembali 'kotak chat-chat' atau 'kotak mesej' atau 'chat box' atau pun lebih senang, kotak whateverrr. Kepada gadis semua, katakanlah kalau you all nak tinggalkan no phone, just mesej je i kat fesbuk. Takut-takut nanti ada orang ambil peluang pula. Yela, macam tak tahu, lelaki sekarang kan buaya-buaya semua. Teruk betul. I sorang aja yang bukan buaya. I ni macam beruang panda. CUTE. hihihi

Aku nak rilek-rilek dulu, tunggu result exam keluar. Mintak-mintaklah pass. Aku mengakui dengan jujur, dia punya cuak kali ni memang lain macam. Berdebar debar jantung. dub! dib! dub! Kalau kena repeat paper, habislah tiket flight aku balik kampung cuti summer nanti. Kampung aku kat UK. Kau orang singgahlah kalau ada masa, nanti aku bagi alamat.


KEMBALI.

4 comments:

  1. wah, you punya blog warna ceria la. barulah metroseksual. aww

    ps : mase aku bukak blog kau tadi, aku cek balik url. ye lah, mane la tau salah blog

    ReplyDelete
  2. bagus tu nokk(aku pun dah terikut kau)
    hahaha..
    senang skit aku nak drop komen.

    ReplyDelete
  3. juice: aku ingat nak letak bunga2 sikit. baru ramai awek datang jenguk.hihi. eh cilaka, sampai check url.

    ReplyDelete

terangsang?