16 April 2010

3gp gambar bogel atas katil.

Kau nak tahu? hari-hari aku tengok cermin, belek-belek muka, dan aku yakin Zac Effron persis muka aku. Kau jangan nak sangkal apa-apa lagi. Siapa tiru siapa itu yang jadi masalah sekarang. Kau pun tahu bukan? manusia zaman sekarang, sanggup buat apa sahaja, semata-mata nak hidup dalam ke-glamour-an, lepas itu mulalah nak tiru orang-orang di sini-sana. Dan last-last! aku juga yang jadi mangsa. Sumpah stress.

Kalau kau tak percaya, aku ada bukti (lihat gambar dibawah), kau boleh tengok dengan mata hati kau sendiri. Aku bukan omong-omong kosong aja, berhujah tanpa bukti dan fakta.  




Keterangan: Figura I (Ikmal Fayadh) dipercayai dicuri tangkap oleh paparazzi 2 bulan lepas ketika sedang leka melantak makanan dalam sebuah majlis makan malam amal disekitar kota bandaraya besar nak mampos Medan, Indonesia. Figura II (Zac Efron) diambil dari gambar profil fesbuk dia sendiri dan menurut komen-komen di gambar itu, dipercayai dia ketika ini (semalam) sedang sibuk membeli-belah bersama sorang awek filem High School Musical di pasaraya Giant cawangan Lumut, Perak. Err..ada sale katanya.  



You see lah! aku tak tipu bukan? Eleh, apa dia bajet, kalau sekadar tukar kaler rambut boleh cover lah gaya dan personaliti aku yang dia tiru tu? pooooooodaah lah Zac Effron! 

* Agak-agaknyer kan, kalau aku claim benda ini dekat court, boleh menang tak?   






notabawah: oh lupa pula, yang 3gp gambar bogel atas katil tuh, memang tak ada kena mengena. kih! kih! kih! amboi-amboi.. kalau benda 'baeeek' macam itu, suka bebenor, laju aja kau kan.

11 comments:

  1. ini aku tak setuju.

    bila masa mamat ni p lumut? lumut pon dia tak tau kat mna. hang nak senasib dgn pontian?

    ReplyDelete
  2. zac effron?
    cam nyah je die.
    haha..

    ReplyDelete
  3. errrrr....
    =______="

    ReplyDelete
  4. lumut bertaraf internasional kot..

    ReplyDelete
  5. haha. nyah? agak la.

    raden, jelez la tu..

    ReplyDelete
  6. Nak sangkal! Nak sangkal! Mana ada mcm Zac Effron! Mcm Noh band HUJAN ada lah! Serius :D Haha.

    ReplyDelete
  7. ahaha. Noh HUJAN? tak minat okayy. eeuuww.. :D

    ReplyDelete
  8. xde sm langsung ok wahai fayadh...cm dh nk pening dh pikir mn yg sm.hahah

    ReplyDelete
  9. rizqiibrahim: eleh, kau saja kan nak backup zac. fine.

    aLyhaLim~: err. haha. cara kau tengok tuh macam kurang ikhlas sikit kott..

    ReplyDelete
  10. hahaha ok, sumpah x bole blah la u ni :D

    ReplyDelete

terangsang?