01 April 2010

Ubat kuat Pak Mat.

Hari ini aku terbaca tentang sumbang mahram. Di kala berita tersebut diceritakan juga bagaimana proses pembantaian anak atau cucu sendiri. Kadangkala pihak media lebih berminat kepada cerita-cerita sebegini berbanding cerita-cerita anak kambing Pak Busu membunuh diri akibat harga komersial daging ayam naik.

Kali ini sebenarnya aku terpaksa menulis kerana dada aku terasa sebak setelah membaca berita bagaimana beberapa ekor binatang yang sanggup meromen darah daging sendiri. Memang sangap sungguh manusia-manusia tersebut. Akibat dari perbuatan mereka bukan sahaja mangsa sahaja yg terlibat. Jika mengandung, bayangkan nasib

anak-anak mereka.

Bayangkan perasaan anak-anak ini. Cuba bayangkan kau berada di tempat diaorang. Cuba bayangkan jika hari ini ada bukti yang mengatakan yang kita ini adalah anak hasil hubungan haram. Cuak kan? Kita boleh mencomfortkan diri dengan hanya mengatakan anak-anak ini tidak berdosa atau bersalah, tetapi bolehkah kata-kata ini membebaskan anak-anak ini dari kesedihan melebihi kebanyakkan kesedihan yang biase kita alami. (example: duit scholarship tak masuk lagi, tak dapat salam dgn mawi, kene reject dgn awek cun)

Kepada sesiapa sahaja yg mahu berzina, pastikan kau tidak melahirkan anak. Tibailah sesiapa saja jika kau ni memang ni spesis suke berzina. Tetapi pastikan yang dosa kau tidak akan membawa kesusahan kepada ibu kau… tidak membawa kesedihan kepada anak-anak haram hasil kebuasan konek kau sendiri (explicit sikitt.. maaf aku tengah emo)

Aku juga banyak berdosa dan aku berdoa semoga Tuhan segera kembalikan aku kepada kebaikan setiap kali aku berbuat dosa. Good news untuk para penzina yang mahu memastikan mereka boleh bantai ikut celah mana sekalipun tanpa perlu gusar mengenai melahirkan anak haram.

Kini ada satu tablet yang dijamin akan memastikan tidak berlaku kehamilan yang tidak diingini untuk jangka masa 5 tahun. Hubungi Pak Mat yg jual ubat kuat kat tepi Jalan Haji Taib tu jika berminat.

6 comments:

  1. gila ah. ubat ni mesti tak ada pengesahan KKM. hahaha

    ReplyDelete
  2. jangan risau, pak mat orang KKM. dijamin berkesan!

    haha

    ReplyDelete
  3. asal kucing? haha. ahh bodohla, perempuan banyak bukan..

    ReplyDelete
  4. huihh..mne ko taw kewujudan obat tu weyh???

    ReplyDelete
  5. err.. x wujud pun obat tuh, rekaan semata-mata. gila apa sampai 5 tahun? huhu

    ReplyDelete

terangsang?